1. Home
  2. »
  3. מתכוני קנאביס
  4. »
  5. פירה תפוחי אדמה וגבינה עם חמאת קנאביס

פירה תפוחי אדמה וגבינה עם חמאת קנאביס

פירה תפוחי אדמה עם חמאת קנאביס
תוכן עניינים

 

תנו לנו להוכיח לכם שאתם מסוגלים לאכול פירה בכמות גדולה הרבה יותר משחשבתם.

פירה תפוחי אדמה, המשימה אולי הפשוטה ביותר אך במידה ולא מבוצעת נכון- עשויה להסתיים כאסון קולינרי בדמות עיסה דביקה חסרת כל ערך. הצטרפו אלינו אל המתכון להכנת פירה תפוחי אדמה וגבינות מנצח, מגרה ונמתח, כזה שישאיר תמיד טעם של עוד.

תהליך הכנת הפירה מאוד פשוט ולא דורש מיומנויות בישול מיוחדות, אך למען קבלת אפקט הקנאביס נדרשת חמאת קנאביס, את המתכון המפורט להכנת חמאת קנאביס איכותית ועשירה ניתן למצוא אצלינו, בCanndex.

הפירה כמובן, חלבי (ומשמין!)

הפירה במתכון זה עוצמתי וחזק בהשפעתו וזאת מאחר ומשתמשים בכמות גדולה של חמאת קנאביס להכינו, במידה ורוצים לקבל פירה בעל השפעה חלשה יותר, אפשר לשחק למעשה עם יחסי החמאה והיכן שאנו רשמנו כמות מלאה של חמאת קנאביס, תוכלו למעשה לצורך העניין להשתמש בחצי כמות רק של חמאת קנאביס, וחצי חמאה רגילה ולקבל חצי מהחוזק אשר אנו מביאים לידי ביטוי במתכון זה ספציפית.

המצרכים הנדרשים להכנת פירה ל2 סועדים:

  • 8 תפוחי אדמה בינוניים (1.3 קילו)
  • 50 גרם חמאת קנאביס רכה (על מנת לרכך את החמאה נשאיר אותה מחוץ למקרר שעה לפני מועד הכנת הפירה)
  • 30 גרם גבינה צהובה מגורדת
  • 60 גרם גבינת צ’דר אדומה\כתומה – אפשר כמובן לשים יותר, כמה שיותר- יותר טעים.
  • מעט שמנת מתוקה או חלב (20-30 מ"ל)
  • אבקת מרק (אופציונאלי, לבישול תפוחי האדמה)
  • מלח ופלפל לפי הטעם
  • כפית סוכר שטוחה אחת
  • אופציונאלי: 15 גרם גבינת פרמז’ן אמיתית מגורדת, כמו כן אפשר להוסיף 40 גרם גבינה בולגרית לקבלת מליחות מעודנת.

אופן ההכנה:

1. מרתיחים סיר גדול עם מים

במשך כ10 דקות, על החום הכי גבוה, עם 2 כפות מלח וכף אבקת מרק, וממתינים עד אשר המים מתחילים לבעבע- בינתיים עוברים לשלבים הבאים.

2. מקלפים את תפוחי האדמה 

וחותכים לקוביות בגודל של 2 על 2 סנטימטר בערך (לא מדע מדוייק), שוטפים במים ומכניסים אל המים לאחר שסיימו לרתוח. 

3. ממתינים חצי שעה 

עד שאפשר לנעוץ סכין בקלות בתפוחי האדמה ושהם יחליקו מהסכין, כך נדע כי הם מוכנים ואפשר לסנן אותם.

4. מסננים באמצעות מסננת

מומלץ לשמור מעט ממי הבישול של תפוחי האדמה וזאת על מנת להוסיף מעט מים אל התערובת בהמשך. מחזיקים את תפוחי האדמה אל הסיר ומתחילים למעוך באופן ידני או באמצעות מעבד מזון. עדיף להשתמש במעבד מזון על מנת לקבל תוצאות אידיאליות ופירה חלק כמו גלידה אמריקאית ללא גושים כלל.

5. מוסיפים את חמאת הקנאביס, הגבינות, והשמנת המתוקה – ומערבבים.

שימו לב, כל תפוח אדמה סופג נוזלים אחרת ולכן יתכן כי תפוחי אדמה מזן מסויים יצריכו יותר נוזל, לשם כך ניתן להשתמש במי הבישול של תפוחי האדמה או לחלופין פשוט להוסיף יותר שמנת מתוקה, חלב, או חמאת קנאביס.

כמו כן, עכשיו השלב להוסיף מלח ופלפל לפי הטעם, הכמות המומלצת ביותר למתכון זה היא כפית שטוחה של מלח, כפית שטוחה של פלפל שחור וכפית שטוחה של סוכר.

הצעות הגשה: 

  • כדורי פירה קנאביס מטוגנים: מכניסים את פירה הקנאביס אל המקרר על מנת לתת לו להתייצב ולהתקשות, יוצקים באמצעות ידיים רטובות או כף גלידה עמוקה כדורים של פירה אל תוך ביצה טרופה ולאחר מכן מעבירים אל ציפוי פירורי פנקו או פירורי לחם והישר אל תוך שמן עמוק- התוצאה, כדורי פירה קנאביס מענגים ומושחתים אשר ישביעו וישרו שלווה וחיוך על פניו של כל מטופל.
  • פירה קנאביס וגבינות לצד סטייק עבה ומתירני, החבר הטוב ביותר של הפירה הוא הסטייק, כמובן- המלצת העורך של מגזין Canndex היא סטייק סינטה חתוך לרצועות לצד הפירה המפנק. ארוחת מלכים.
  • הר נקניקיות ופירה: לאחר שהכנו את פירה הגבינות והקנאביס, נחמם מחבת לוהטת לחום של 220 מעלות ונצרוב על גביה נקניקיות חתוכות לטבעות (רצוי פיקנטיות!, הולך מושלם עם הגבינות), נפזר מעט מלח ופלפל מעליהן בעת הצריבה במחבת ונפזרן מעל הפירה.

כרגיל, צורכים אכילי קנאביס באחריות!

50 גרם חמאת קנאביס זו אמנם לא כמות גדולה במיוחד, אך במידה ושני סועדים מסיימים את כל הפירה זה די והותר לקבלת ההשפעה הרצויה. במידה והכמות עדיין גדולה עבורכם, לא חייב להשתמש ב50 גרם חמאת קנאביס, אפשר לדוגמה לחלופין להשתמש ב25 גרם חמאת קנאביס וביתר להשתמש בחמאה רגילה ובכך לקבל פירה עם השפעה חלשה יותר.

לפני צריכת מנה נוספת של פירה קנאביס לאחר שכבר צרכתם מנה ראשונה, מומלץ להמתין שעה-שעתיים שכן הקנאביס בדרכי העיכול נספג בזמן רב יותר מספיגתו בעישון, על אחת כמה וכמה שמדובר במזון עם נפח רב כמו פירה תפוחי אדמה.

בתיאבון! מבית Canndexהבית של מטופלי הקנאביס בישראל.

השארו מעודכנים! מתכונים מקוריים וטעימים ישוחררו באתרינו על בסיס שבועי!

אהבתם? שתפו עוד חברים שיכולים להיעזר במידע!
אולי תתעניינו גם ב
התפרסם בתאריך
על ידי