1. Home
  2. »
  3. סיקורי מוצרים
  4. »
  5. סיקור מוצר | וופורייזר מייטי Vaporizer Mighty

סיקור מוצר | וופורייזר מייטי Vaporizer Mighty

מייטי מכשיר אידוי
תוכן עניינים

מלך אחד ששולט על כולם – One king to rule them all

חוות דעת על Vaporizer Mighty מאת בנימין שיר 

ארבע שנים עברו מאז שהענקית הגרמנית סטורז וביקל (Storz & Bickel) שיחררה את הגירסה הראשונה של הוופורייזר מייטי המוכר, כיום יש גם מודל משופר המתהדר בחיי סוללה משופרים ב20% ומערכת קירור מורכבת המציגה טכנולוגיה מהשורה הראשונה בעולם האידוי, מערכת היברידית לחימום וביצועי סוללה מרשימים למדי ביחס למתחרים.
היום אנחנו כאן כדי לבדוק מדוע המייטי אהוב ומומלץ כל כך על ידי מטופלי קנאביס רפואי – הישארו איתנו.

איך משתמשים בוופורייזר מייטי?

מיד ניתן להרגיש כי המייטי הוא ידידותי ופשוט לשימוש וכמו וופורייזרים רבים בשוק הוא מפיק את המירב מקנאביס רפואי טחון דק עד בינוני, דחוס ממש במעט אל תוך תא החימום.

כאשר המכשיר קר ממלאים את תא החימום, והמייטי כמעט מוכן לשימוש! לאחר שמסובבים את הפייה ומחזיקים את לחצן ההפעלה על מנת להדליק את המכשיר, נשתמש בלחצני ה+ וה – בחזית המכשיר אשר יאפשרו לנו לכוון את הטמפרטורה.

לאחר שהמכשיר יגיע לטמפרטורות שהגדרתם (בדרך כלל כ-90 שניות), המייטי יהיה מוכן לשאיפה ראשונה מלאה בטעם.

כל מילוי מספיק בערך לכ10-15 שאיפות לפני הצורך במילוי חוזר, השימוש בכלי המילוי המצורף יהפוך את הליך השימוש לנוח ופרקטי יותר, מייטי הוא ללא ספק אחד הוופורייזרים היותר ידידותיים למשתמש הקיימים היום בשוק.

גמישות יתרה בטמפרטורות האידוי

בפניכם טווח רחב של טמפרטורות אידוי לבחור מהן,

המייטי מציג טווח של מ104-210 מעלות צלזיוס, עם האופציה לבחור בכל מעלה ומעלה מתוך הטווח, דבר המעניק לכם שליטה מלאה על חווית האידוי, עד לרמת הדייקנות הקפדנית ביותר בהתאם לטמפרטורה הנוחה לכם.

איכות אדים ברמה אחרת

לפי דעתי הסיבה העיקרית להצלחתו הגדולה של וופורייזר מייטי, היא איכות וכמות האדים הגבוהות ביותר שקיימות בשוק היום, מערכת החימום ההיברידית אפקטיבית מאוד וממצה באופן מקסימלי את הקנאבינואידים השונים המצויים בתפרחות הקנאביס, ומעניקה אדים סמיכים ועוצמתיים למשתמשים אשר חפצים בכך. 

כמות האדים ואפקט “העננים” היא נהדרת, כך גם מרקם האדים החלק בגרון, הודות למערכת הקירור החכמה. אין הרבה וופורייזרים המסוגלים להגיע לתוצאות דומות מבלי לוותר על חווית הטעם או על הניידות, באופן מפתיע חלקי הפלסטיק המצויים בפיית השאיפה לא משאירים טעם לוואי, אלא רק עם טעם נהדר של טרפנים.

חוסר התפשרות על סטנדרטים

אין זה סוד שיצרנים גרמניים יודעים לייצר מוצרים ברמה מאוד גבוהה, ללא התפשרות על דקויות וסטנדרטים גבוהים בצורה יוצאת מן הכלל עם בקרת איכות קפדנית לכלל המוצרים אשר עוזבים את המפעל. 

סטורז וביקל מציידים אתכם בסט שימושי הכולל מטען, גומיות O רינג חלופיות, רשתות חלופיות, פד מתכת למיצויים, כלי עזר למילוי, מטחנת מפלסטיק (גריינדר), מברשת ניקוי, סט הוראות הפעלה+מדריך תחזוקה שימושי.

חיי סוללה

הוופורייזר מייטי מצוייד ב20% סוללה יותר מהמודל הקודם שהושק ב2014, מה שיעניק לכם זמן שימוש נוסף של כ-2 סשנים למשתמשים אשר היו רגילים לדגם הישן, מה שמותיר אותנו עם אורך שימוש של בין 8 ל10 סשנים, תלוי במעלות ובאופן השימוש.
המייטי אידיאלי לטיולים, יציאות ארוכות מהבית, או למשתמשים הנוהגים לצרוך קנאביס רפואי מספר פעמים במהלך היום.

לסיכום

וופורייזר מייטי עונה על כל דרישה כשמדובר בצורך במכשיר אידוי אולטימטיבי לקנאביס רפואי הנותן שליטה מלאה על אופן השימוש, מעטות הפעמים בהם וופורייזר מייטי הפנה לי גב והשאיר אותי בלי סוללה, היא פשוט מספיקה להמון זמן.

אני פשוט אוהב אותו, אני משתמש בו כל הזמן ומדובר במכשיר ברמה גבוה, מעט מגושם אך עם סוללה שגם לאחר זמן שימוש ארוך לא מורידה מביצועיה. השליטה על המעלות נהדרת, ומעניקה לי חווית דינאמית, בדיוק בהתאם לצרכים שלי.

אהבתם? שתפו עוד חברים שיכולים להיעזר במידע!
אולי תתעניינו גם ב
התפרסם בתאריך
על ידי