1. Home
  2. »
  3. יומני משתמשים
  4. »
  5. יומנה של מטופלת: סיקורי זנים +בונוס

יומנה של מטופלת: סיקורי זנים +בונוס

אני כותבת לכם ביקורות על כל מיני זנים שניסיתי בחצי שנה האחרונה מאז כניסת הרפורמה (יש גם שני בונוסים בסוף למי שצולח את הפוסט המפלצתי הזה).

לחלק מהזנים צילמתי תמונות, חלקם נגמרו מזמן אז אין לי לצלם...

תוכן עניינים

טוב, בואו נעשה קצת סדר! 💪

אני כותבת לכם ביקורות על כל מיני זנים שניסיתי בחצי שנה האחרונה מאז כניסת הרפורמה (יש גם שני בונוסים בסוף למי שצולח את הפוסט המפלצתי הזה).

לחלק מהזנים צילמתי תמונות, חלקם נגמרו מזמן אז אין לי לצלם.. יש הרבה זנים כי לא מצאתי בשום חודש את אותו הזן שוב. כל חודש משהו שונה… והאמת? נמאס! תנו לי רצף… אבל זה לפוסט אחר כבר. אקדים ואומר שקנאביס משפיע על כל אחד ואחת אחרת, וזה גם תלוי מה המצב הרפואי, אז אתייחס בביקורת שלי לאיך הזנים האלו משפיעים ספציפית עליי. לצורך השוואה, אני סובלת מפיברומיאלגיה קשה, כאבים איומים בכל הגוף כל הזמן, נדודי שינה קשים, במקביל אני בתהליך שיקום מסרטן בלוטת התריס וסובלת מתופעות כמו סחרחורת, בחילות, חוסר תאבון, בלבול, זרמים בכל הגוף ושאר ירקות.

***אז לענייננו***

🔶️🔶️קטגוריית T15C3🔶️🔶️

 

🔸️ דיירי קווין (DQ) של IMC

סאטיבה

לא יכולה לחוות דעה כי יש עובש בשקית. השתמשתי פעם אחת לפני שגיליתי את העובש והרגשתי מזעזע. כתבתי על זה פוסט בנפרד.

 

🔸️צ’וקו (Steady CH) של בטר

סאטיבה.

הבטיחו לי שזו סאטיבה מהמובילות בעולם. ואללה לא יודעת אם אתן לה את הכתר, אבל יופי של סאטיבה!! פרחים יפים ומהודקים מפוצצים טריכומות, יבש כמו כל קנאביס מוקרן, אבל לא מתפורר. גיזום יפה בלי הרבה ענפים. עובר גריסה ממש טוב, לא מתפורר לאבקה. ריח משגע. חוויית עישון חלקה ונעימה.השפעה טובה, לא מאוד ארוכה אבל עושה נעים, שמח, מרגיע, מעורר ומדרבן לפעילות. מבחינת כאבים יש הקלה חביבה אבל לא מספיק, כמו רובם.סה"כ ממליצה, סביר שאקח שוב.

 

🔸️אקטיב LK של בטר

סאטיבה בסימן שאלה

כתבתי סאטיבה בסימן שאלה, כי בעוד הזן ממותג כסאטיבה ברפורמה, לפני כן הוא היה ממותג כאינדיקה (לולי קוש).הפרחים נראים ככה ככה… יש הרבה עלים וענפים. הריח לעומת זאת מדהים. הפרחים מתפוררים למדי וכאשר גורסים הופכים ממש לאבקה במהירות, מעצבן.חוויית עישון נעימה וחלקה. למרות שהפרחים קצת מסכנים, בכל זאת יש השפעה יפה. הקלה על כאבים, לא מושלם, אבל סביר. הבעיה שלי עם הזן הזה הוא חוסר עקביות. למרות שזו אותה השקית, פעם אני מרגישה השפעת סאטיבה, שמחה, חיוניות, קלילות וכ’ו, ופעם אחרת אני מרגישה אינדיקה כבדה ומרדימה. אני לא יודעת להסביר למה זה משפיע כ"כ שונה כל פעם. סה"כ ממליצה, רק שאני לא תמיד יודעת לצפות איזו השפעה תהיה לי. מה שכן בכל מקרה, עושה מצב רוח שמח. לא בטוחה אם אקח שוב כי ההשפעה לא עקבית ומבלבלת, אולי אקח אם לא יהיה משהו יותר טוב.

אקטיב L.K

 

🔸️כרמל של פארמוקן

50% סאטיבה 50% אינדיקה

ואללה, לא עשה לי כמעט כלום. אני יודעת שמטופלים אחרים מהללים את הזן הזה ונשבעים בו. מזכירה שקנאביס משפיע אישית ואחרת על כל אחד.ת. השתמשתי בה רק כשלא היה משהו אחר זמין, השפעה מאוד מינורית, ובגדול, לא בשבילי.הפרחים היו גם יבשים ומתפוררים. קצת חנק. לא אקח שוב.

 

🔸️מגולגלות של בזלת

בלנד

הפתעת הרפורמה מבחינתי. אני לא אגיד לכם שזה להיט. זה בכל זאת מגולגל אז בטח מכיל שאריות ואי אפשר לדעת אם יש עובש או לא. למרות זאת, הן נותנות עבודה! הן הכי טובות לי בערב או בלילה כי נותנות רגיעה מסוימת, אבל לא בהכרח מרדימות. תחושה כללית של רגיעה, נינוחות, גוף שקוע אבל לא לרמה שאי אפשר לקום, הקלה בכאבים (שוב, לא 100%, אבל מרגישים הבדל). בשילוב עם שמן אינדיקה (מצוין בהמשך), נותנות רגיעה כבדה ועוזרות לישון. הבאסה איתן זה שבגלל שזה בלנד אי אפשר להיות בטוחים שכל אריזה תהיה כמו קודמתה, וגם לפעמים הן טיפה חונקות או משעלות. אקח שוב בהעדר תפרחת טובה יותר.

 

🔸️מגולגלות פארמוקן

בלנד אינדיקה

ממש מתחילת הרפורמה… זכורות לי לטובה, אמנם טיפה חלשות אבל עזרו לי לישון בלילה. היה טיפה חונק אני חושבת. אקח שוב אם יהיה, אבל נראה לי שזו הייתה סחורה זמנית של שאריות שדחפו לבתי המרקחת כדי שיהיה משהו למכור.

 

🔸️יריחו של פארמוקן

80% אינדיקה, 20% סאטיבה

ואללה לא ברור. פרחים היו די עלובים, הרבה ענפים ועלים, יבש ומתפורר, השפעה בינונית, קצת מרדים אבל לא מספיק, חביב אבל חלש…. לא אקח שוב.

 

🔸️תבור של פארמוקן

אינדיקה

יופי של תפרחת! פרחים מהודקים ויפים, צבע טוב וטריכומות, ריח נהדר. יבש כמובן, אך עובר גריסה יפה ולא מתפורר מידי. אין הרבה ענפים בכלל, גיזום יפה. כמו כל הזנים של פארמוקן, קצת חלש מידי לטעמי, אבל הוא כן עוזר לי לישון בלילה וזה חשוב. השפעה של תחושת נמנום, הקלה חביבה בכאבים, נינוחות ורוגע ומצברוח נעים. ממליצה, ולבטח אקנה שוב.

תבור פארמוקן

 

🔷️🔷️קטגוריית T10C2🔷️🔷️

 

🔹️פדרר של טבע אדיר

סאטיבה

אחת ה-תפרחות! מעוררת, מרוממת, מקלילה את הגוף, מאוד עזרה לי לכאבים במהלך היום. למרות המינון הנמוך יש השפעה טובה וארוכה. השפעה פסיכואקטיבית לא גדולה (בעיקר עושה שמח), יותר מורגש בגוף מאשר בראש ככה שזו תפרחת נהדרת לתפקוד יומיומי. מצאתי את התפרחת הזו רק פעם אחת בתחילת הרפורמה ומאז לא קיים, אז אם מישהו יודע איפה יש בנמצא אשמח לשמוע. מתגעגעת…

 

🔹️️מגולגלות פארמוקן

בלנד סאטיבה

גם מתחילת הרפורמה. היו סבבה, נתנו הקלה מסוימת לכאב, השפעה בינונית פלוס.

 

🔹️ג’רוזלם של פארמוקן

סאטיבה

תפרחת מיותרת לחלוטין. כמו הקפה שיוצא מקפסולה משומשת. סורי, אבל אין מצב שזה טי10, זה אולי טי2. פרחים יבשים ומתפוררים לאבקה, המון ענפים ועלים. פשוט קטפו מוקדם מידי. מהתיאור הזה אפשר להבין שההשפעה כמעט ולא קיימת. יש אולי טיפה עליית מצברוח ותחושת קלילות, אבל זה כ"כ עדין ולא משמעותי…. על הכאבים לא משפיע בכלל. אולי בשביל מישהו.י שצריכים משהו עדין לתפקוד יומיומי ומה שהם סובלים ממנו לא קשה מאוד או שהם קלי השפעה, זה יכול להתאים. אני השתמשתי בה לערבוב עם תפרחות אחרות. לא בשבילי, לא אקנה שוב, אלא אם יהיו דיווחים של תפרחות בשלות וטובות יותר.

ג'רוסלם פארמוקן

 

🔹️ווגה של יוניבו

אינדיקה.וואו, התאהבתי. זו התפרחת היחידה גם (חוץ ממגולגלות של בזלת) שהצלחתי לקנות פעמיים. פרחים גדולים מאוד ויפים, הרבה טריכומות, ריח מצוין, יבש אך לא מתפורר מידי ועובר גריסה טוב. יש ענפים מעצבנים, אבל הפרחים ממש גדולים והכמות בשקית גדולה, ומרגיש לי שהם מחשבים את הפחת של הענפים במשקל שהם אורזים, ושכן יש נטו 10 גרם תפרחת. השפעה של נמנום עמוק, ישנוניות, הקלה יפה בכאבים, מצברוח שמח, רגיעה, תחושת נעים. חוויית עישון חלקה ללא חנק או שיעול. אמנם היא טי10, אבל מרגישה כמו יותר, ואפילו יותר מאשר חלק מהטי15 שדגמתי. אני כן צריכה אבל כמות קצת יותר גדולה בשביל להגיע להשפעה הרצויה. בוודאות אקנה שוב.

 

🔹️מגולגלות בזלת

בלנד

בניגוד למגולגלות טי15, ההשפעה של הטי10 חלשה למדי. יכול להיות חביב עבור מישהו שמחפש משהו עדין לתפקוד יומיומי עם הקלה קלה. לא סביר שאקנה שוב.

 

🔹️שמן טליקסיר

אינדיקה 10 של בול (שאיפה לחיים).

לקחתי בחודש בו לא היו שום תפרחות אינדיקה בשום מקום, והייתי חייבת משהו שיעזור לי לישון, והרוקחת המליצה. בגדול אני לא רוצה לקנות שום דבר של שאיפה לחיים, אבל התפשרתי בנושא השמן. הוא חביב למדי האמת. לוקחת 3-4 טיפות בלילה. לבדו הוא לא תמיד עושה יותר מידי, אבל בשילוב עם תפרחת אינדיקה שגם לא מספיקה בפני עצמה, זה מאוד עוזר לישון עמוק. השפעה של נמנום עמוק ושקיעת גוף נעימה, לפעמים גורם לכבדות ראש פחות נעימה. יש סיכוי שאקנה שוב, ולו רק כדי לצרוך במקביל לתפרחת, שכן שום אינדיקה בשוק לא מספיק מרדימה אותי כרגע (למעט חלקית ווגה ותבור שמצאתי רק חודש שעבר).

⭐⭐בונוס – קצת ביקורת על הספקים⭐⭐

 

🕋טבע אדיר – יש להם סחורה מהממת. בוודאות אשמח לקנות אותם שוב אבל אני מתקשה למצוא. אני מקווה להגדיל את המרשם שלי לטי20 כדי שאוכל להתנסות במייפל ליף ובאמנזיה, נראה שכל הסחורה שהם משחררים כרגע זה רק טי20, שאין לי במרשם. ממליצה מי שיכול.

🕋איי.אמ.סי (IMC) – אחרי שהיה לי עובש בתפרחת היחידה שקניתי מהם, ואני כבר שבועיים מחכה שיחזרו אלי בנוגע להחלפה, אני לא ממליצה.

🕋בזלת – נראה שהם משתדלים לספק סחורה טובה. כנראה שיש טובים מהם אבל הם סבבה.

🕋 פארמוקן – יש הבדל עצום בין מוצרי non-gmp לבין מוצרי medical grade שלהם. בראשון, התפרחות מלאות עלים וענפים והשפעה חלשה מאוד. נראה שהם מיהרו לקטוף סחורה כדי להוציא לבתי המרקחת, מה שמסביר את ההבדל ממוצרי המדיקל גרייד, שנראה שלא סובלים מאותם תופעות והם דווקא סבבה לגמרי. בכל אופן, כל הזנים שלהם משתי הקטגוריות מרגישים לי חלשים מידי ובעלי טווח השפעה קצר מידי. כן חושבת שבגדול הם סבבה וממליצה.

🕋 בטר – הרבה רעש וצלצולים, המון מיתוג, אבל נראה שהם יודעים מה הם עושים עם אחלה של סחורה. יקרים וחבל. נראה מה יעלה בגורלם עכשיו בעקבות פרשיית תאילנד. מקווה לטוב, צופה אופציה לחוסרים.

🕋 שאיפה לחיים (BOL), בעקבות הדיווחים על עובש אני פשוט לא מעיזה לקנות אז לא יכולה לחוות דעה.

🕋 יוניבו – הפתיעו ובגדול עם סחורה יפה מאוד! מחכה לנסות עוד זנים שלהם. ממליצה לנסות.

🕋 קנדוק – הייתי מטופלת שלהם בהסדרה הישנה ואהבתי את הזנים שלהם (ומתגעגעת לחלקם מאוד). לא ניסיתי אותם ברפורמה עדיין, לא מצאתי. נתקלתי בדיווחים סותרים לשני הכיוונים, בעד ונגד.

🕋 שיח ותיקון עולם – לא יצא לי לקנות או לנסות.

⭐⭐בונוס 2 – כמה מילים על מספר בתי מרקחת⭐⭐

🏥 גבעול החדשים בת"א – הייתי שם אתמול, הרגשתי כמו בעולם העתיד של הקנאביס. התרשמתי מאוד. ה"אני מאמין" שלהם יפה. כולם מאוד נחמדים ומחייכים ושירות נפלא, נקי ומסודר. יש להם עדיין מעט מידי זנים, מקווה שיביאו עוד. מקווה גם שלא יספגו מכה אם בטר תקרוס. מומלץ לקפוץ להתרשם, הם גם מייעצים.🏥 המרקחה נתניה – מאוד נחמדים ומסייעים שם. הם דואגים בדר"כ למגוון מלאי יפה.

🏥 מקס פארם חולון – עמוס שם, ובצדק, יש להם מגוון ומלאי מרשים מאוד.

……………………………………………………………….

חברים יקרים, ישבתי על הפוסט הזה הרבה, למענכם ולטובתכם. כל המטרה היא לנסות לעזור כמה שניתן. אני מאוד מקווה שהביקורות פה יעזרו למישהו.

 וכולנו נמצא את הזנים הכי טובים ומדויקים לנו, ואמן ויהיה רצף טיפולי ומחיר הגיוני יותר! אם יש לכם שאלות, לגבי אחד הזנים או לגבי קנאביס בכללי, אשמח מאוד לעזור. אנחנו צריכים להיות פה אחד למען השני! 💪💞רק אל תחסלו לי את כל המלאי עכשיו בעקבות הביקורות 🤣🤣🤣הרבה בריאות לכולם 🍀💚🍀

נכתב על ידי Hagit Orr Giltal מטופלת בקנאביס רפואי וכותבת בחסד.

תודה חגית!

אהבתם? שתפו עוד חברים שיכולים להיעזר במידע!
אולי תתעניינו גם ב
התפרסם בתאריך
על ידי